Rens Plandsoen spreekt bij dmexco in Keulen
19-08-2015 (14:43) - Bureaus
14.35 uur - Van 16 tot en met 17 september vindt in Keulen Europa's grootste evenement plaats op het gebied van digitale marketing en media. Naast grote namen als Adobe, Amazon, E-bay, Vice en Facebook, staat ook RLVNT op het programma van dmexco.
Rens Plandsoen, managing director van RLVNT, zal tijdens haar seminar een lans breken voor de revolutionaire - data-driven - manier waarop ze met RLVNT de kloof tussen media en creatie heeft gedicht.
RLVNT is hoofdsponsor en maakt deel uit van de Nederlandse creatieve enclave die het event onder de vlag van ‘Creative Holland’ zal overspoelen. Creative Holland is een initiatief van Dutch Digital Agencies, dat met 150 m2 standruimte, meer dan 40 Nederlandse creatieve bedrijven en een ‘Creative Holland House’ aanwezig is.
Het RLVNT-seminar ‘Advertisers should be publishers zal plaatsvinden op 17 september tussen 14:00 en 14:45 uur, in seminar 6. En RLVNT zou RLVNT niet zijn als ze voor de thuisblijvers niet het volledige seminar live zouden streamen via Meerkat en Periscope.
Met ruim 60.000 m2 beursvloer, 800 standhouders en 32.000 bezoekers is dmexco het grootste evenement op het gebied van digitale marketing en media in Europa. Alle belangrijke wereldspelers zijn vertegenwoordigd. Op het programma staan namen als Adobe, Amazon, E-bay, Facebook, IBM, Philips, Buzzfeed,