SAN introduceert categorie Smart Idea

05-11-2015 (12:10) - Bureaus

De inzendtermijn voor het SAN Jaarboek 2015 is van start gegaan. Het nieuwe SAN Jaarboek 2015 geeft weer een compleet overzicht van het opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamewerk van dit jaar en natuurlijk maken alle inzendingen ook weer kans op een SAN Accent.

Het werk wordt beoordeeld op effectiviteit en creativiteit. Omvang en budget tellen bij de jurering niet mee. De 11 categorieën voor 2015: Business-to-Business, Corporate (inclusief Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Excellent, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea en Vrije Tijd. Gejureerd door 220 juryleden, allen adverteerders die bepalen wie de winnaars worden.

De categorie Smart Idea is dit keer nieuw: een SAN Accent voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedrags-doelstellingen. De nieuwe categorie gaat bovendien van start met gereduceerd tarief van € 795,- voor 1/1 pagina.

Reserveren voor het SAN Jaarboek kan tot uiterlijk 17 december aaanstaande.

www.sanaccent.nl  of bel 020-770 84 81


Media

Marketing

Economisch