SportCity, Faire en Trainline kiezen voor Roots Network
SportCity, Faire en Trainline hebben hun Paid Search ondergebracht bij Roots Network. Roots Network zet voor hen vol in op automatisering van complexe Search Engine Advertising activiteiten.
Voor zowel SportCity, Faire als Trainline gaat Roots Network het werk (verder) automatiseren door tools en script, waardoor er een stevig fundament wordt gelegd voor duurzame groei. Deze infrastructuur stelt deze bedrijven in staat om te focussen op meer strategische projecten, zoals het sturen op customer lifetime value of maximaliseren van de winst.
Het Paid Search bureau maakt een snelle groei door. Recentelijk hebben ASICS en Pricewise voor Roots Network gekozen. Het bureau werkte al voor grote (internationale) accounts, zoals Otrium, G-Star RAW, Alfen en Danone.
Alex Pepermans, Co-founder van Roots Network: “Er liggen in Paid Search veel kansen in het automatiseren van campagnes, zeker bij complexe (internationale) campagnes. Zorg er maar eens voor dat je relevant adverteert voor miljoenen producten of routes. Bij SportCity lag de complexiteit vooral in het afstemmen tussen de locaties van de sportscholen en de zoekintentie van de gebruiker. Daar worden wij heel enthousiast van en daardoor zijn deze mooie klanten een ideale match met ons.”