Sportmarketingbureau House of Sports lanceert met nieuwe merkidentiteit

Sportmarketingbureau House of Sports lanceert met nieuwe merkidentiteit

15-04-2025 (09:00) - Bureaus

Sportmarketingbureau House of Sports lanceert haar nieuwe merkidentiteit. Met deze rebranding wil het zich sterker positioneren als hét fullservice sportmarketingbureau van Nederland.

De rebranding is een logisch gevolg van de groei die House of Sports de afgelopen jaren doormaakte. Al ruim 22 jaar heeft het bureau een rol in het hart van de sport. Inmiddels zetten ruim honderd specialisten zich binnen verschillende labels in voor merken, atleten, partnerships en evenementen. Dit doen ze met een fullservice aanpak van A tot Z om (business)doelstellingen te realiseren. De nieuwe merkidentiteit moet zorgen voor duidelijke herkenbaarheid van de belangrijkste activiteiten.

Opgebouwde legacy

“Onze nieuwe (visuele) identiteit doet eer aan de opgebouwde legacy van House of Sports”, legt Head of Creative Nick Koster uit. “We vergeten niet waar we vandaan komen. Tegelijkertijd is het een sterke weerspiegeling van hetgeen waar we voor staan en wat we doen in het hart van de sport met gedrevenheid, vertrouwen, lef, creativiteit en een familiair karakter.”

“We willen House of Sports ook de komende decennia als fullservice sportmarketingbureau positioneren, en daar horen een aangescherpte positionering en huisstijl bij", vertelt commercieel directeur Michelle Geldhof. "Met ons team zijn we als geen ander in staat om sport in te zetten voor merken, events en atleten, als podium om een verhaal te vertellen. Daarbij werken we graag achter de schermen. Nu was het tijd om ons eigen merk in de spotlight te zetten. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl, website en aangescherpt manifest. De brandvideo is ook de start van onze nieuwe contentstrategie om ons beter in de markt en naar nieuw talent te positioneren.”
 


Media

Marketing

Economisch