Storyboard gaat op zoek naar influencers voor personal care merken Unilever
Storyboard agency gaat aan de slag voor Unilever Nederland en België. De agency wordt verantwoordelijk voor alle influencer marketing activiteiten voor de personal care merken AXE, Dove Men+Care, Rexona en Robijn voor de Nederlandse en Belgische markt.
De samenwerking is van start gegaan met de introductie van het Rexona ambassadeursprogramma.
Influencer marketing
“Influencer marketing is een domein waarbinnen nu continuïteit en verdieping wordt gezocht”, zegt Louise-Marie Schreuer, Brand Strategy Lead Personal Care. “Storyboard heeft ons gecharmeerd en geïnspireerd met de combinatie van een frisse blik op het vakgebied, de passie voor storytelling en dat alles volledig onderbouwd met consumentenonderzoek. Influencer marketing is niet langer een klein onderdeel in de middelenmix, maar wordt effectief ingezet als speerpunt om onze merken lokaal relevanter op de kaart te zetten. Die mooie plannen komen nu tot leven”.
Iconische merken
Storyboard zal voor de merken AXE, Dove Men+Care, Rexona en Robijn samenwerkingen zoeken met micro-influencers, muzikanten en landelijk bekende creators. “Het is fantastisch om voor een handjevol iconische Unilever merken aan de slag te gaan en tegelijkertijd verder te bouwen aan merkvoorkeur over de grens", vertelt Martijn de Kemp, Founder van Storyboard. “De introductie van de Rexona ambassadeurs, waarmee we de doelgroepen in Nederland en België aanspreken, is een eerste mooie stap in de nieuwe samenwerking”.