SuperHeroes verwelkomt Elja Polak als Creative Commerce Hero
“SuperHero worden is een droom die uitkomt. Dit is de eerste keer dat ik voor een bureau werk waar craft en creativiteit centraal staan en ik heb ontzettend veel zin om te gaan bewijzen hoe creativiteit kan zorgen dat branding en performance elkaar gaan aanvullen en versterken.” zegt Elja Polak.
SuperHeroes Amsterdam versterkt zich met Elja Polak als Creative Commerce Hero. Het koopgedrag van jongeren verandert in een razend tempo en SuperHeroes heeft de missie om hun ‘non-boring’ creativiteit ook toe te passen in het social en commerce domein. Elja heeft ervaring in de ad-tech- en mediawereld, onder andere als Head of Agencies bij Meta en Head of Digital bij Wavemaker/WPP. In zijn meest recente rol bij het AI-gedreven platform RTB House, was hij succesvol, om door middel van performance-driven e commerce merken te laten groeien.
Gen Z voor zich winnen
Door samengewerkt te hebben met veel top 200 adverteerders en 'big 6' bureaus beschikt Elja over een visie op wat merken moeten doen om Gen Z voor zich te winnen. In zijn nieuwe rol gaat Elja aan de slag met innovatieve oplossingen voor merken die zich aan willen passen aan het koopgedrag van Gen Z. Creative commerce biedt kansen rondom opkomende advertentieplatformen zoals Retail Media, Uber, DoorDash, Netflix en Disney; van social commerce tot sustainable commerce, van digitale tot fysieke experiences, van livestream shopping tot conversational commerce.
“We zijn ontzettend blij om Elja als SuperHero te mogen verwelkomen. Hij is slim, aardig, weet heel veel van media én ziet er goed uit in spandex. Onze klanten staan te popelen om met hem te werken. We gaan niet alleen de wereld bevrijden van ‘boring advertising’, maar ook van ‘boring commerce” aldus Django Weisz Blanchetta, Chief Executive Hero, SuperHeroes.