SVT, onderdeel van NRG-netwerk, bundelt krachten met Crossmarks in den Bosch
SVT, het strategische branding- en designbureau met meer dan 35 jaar ervaring in innovatie binnen retailbranding en spacial design, verhuist van Amsterdam naar Den Bosch. SVT is sinds 2022 onderdeel van het NRG-bureaunetwerk en bundelt nu haar krachten met Crossmarks in De Gruyter Fabriek op Veemarktkade in ’s-Hertogenbosch.
NRG-bureaunetwerk
De verhuizing markeert niet alleen een fysieke verschuiving van SVT, maar ook een strategische stap als onderdeel van het NRG-bureaunetwerk. Een netwerk samengesteld uit specialisten op het gebied van strategie, creativiteit, technologie en online innovatie. Deze specialisten delen een gezamenlijke visie, een passie voor merk & retail en werken nauw samen om de toekomst van retailers vorm te geven. Naast SVT behoren de bureaus Crossmarks, Nowmads, Applepie, Matters Most en Retailsupport Team tot dit netwerk.
SVT en Crossmarks bundelen krachten in De Gruyter Fabriek. Op deze iconische en centrale locatie benutten ze elkaars specialismen optimaal en werken interdisciplinair samen. De bueraus blijven onafhankelijk van elkaar opereren en hun eigen expertises inzetten voor klanten.
“Tegenwoordig heeft niemand meer het antwoord alleen, het antwoord is samen”
De retailwereld van morgen vraagt om continue aanpassing vandaag. Het herzien en adapteren van strategieën, processen en productaanbod is niet alleen noodzakelijk om concurrerend te blijven, maar ook om de shopper te blijven boeien en raken. In deze context wordt het steeds belangrijker om echt samen te werken en expertises te delen. Albert Top, directeur/eigenaar van strategisch retailadviesbureau Crossmarks: “Tegenwoordig heeft niemand meer het antwoord alleen, het antwoord is samen.”
SVT – Retailbranding & Spacial design
SVT is gespecialiseerd in retail en ontwikkelt innovatieve concepten voor verschillende sectoren, zoals retail, horeca, zorg en service. Ze helpen retailers met het bepalen van strategische uitgangspunten en brengen deze tot leven in een omgeving waarin het merk een connectie maakt met de consument, zowel online als offline.
SVT geeft onder andere vorm aan Intratuin, Dille & Kamille, Hallmark en De Kinderkliniek.