TamTam wint pitch de Persgroep

17-11-2015 (14:51) - Bureaus

Na een strategische pitch tussen drie bureaus heeft de Persgroep gekozen voor full service digital agency TamTam. Samen met haar zusje Expand Online gaat het bureau het afsluiten van een abonnement op mobiel zo gemakkelijk mogelijk maken.
 

conversieoptimalisatie
De Persgroep Nederland is met onder meer het AD, de Volkskrant, De Gelderlander en Het Parool de grootste dagbladuitgever van ons land. Slimme conversieoptimalisatie en een vernieuwd UX design moeten de traffic naar de landingspagina’s vergroten en de conversie verhogen. Het project bestaat uit een uitgebreide testfase, waarbij vanaf livegang continue wordt geoptimaliseerd.

schakel
Edmond de Boer, business manager werving en behoud bij de Persgroep: 'Mobiel is een onmisbare schakel als het gaat om de verkoop van (proef)abonnementen. Daarbij gaat het niet over een simpel redesign. We moeten werkelijk denken vanuit de mobiele gebruiker. TamTam heeft ons verrast met een complete 360 graden-aanpak en we kijken uit naar de eerste resultaten."

data
Cristian van Nispen, hoofd van het analytics- en optimalisatieteam bij TamTam: “Assumption is the mother of all fuck-ups. Daarom maken we slim gebruik van data. Zo verhogen we door middel van SEO de traffic en testen we aanpassingen in design al voor livegang op effectiviteit. Want iets kan er design-technisch fantastisch uitzien, maar het gaat uiteindelijk om werkelijke conversie.”


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch