TBWA\BEC lanceert muzieklabel

06-04-2009 (10:03) - Bureaus

BEC REC is een tweemaandelijkse muzikale update in nauwe samenwerking met de muziekindustrie. Het betreft een compilatie van pre-releases van nieuwe muziek aangeleverd door platenmaatschappijen, publishers en producenten. BEC REC is bedoeld om adverteerders en creatieven vroegtijdig op de hoogte te brengen van de nieuwste muzikale producties. Rick Fens: ‘Door middel van BEC REC willen we adverteerders en creatieven vroegtijdig informeren over nieuwe trends en releases. Voor inspiratie bij de  ontwikkeling van creatief werk en eventueel voor het daadwerkelijke gebruik in communicatie-uitingen.’

BEC REC Volume 1 zal voorlopig selectief worden verspreid binnen het TBWA\ netwerk. In de komende maanden is het de bedoeling de distributie verder uit te breiden.

TBWA\Brand Experience Company activeert merken via de werelden van sport, muziek, film en cultuur. Het bureau werkt voor Adidas, Ernst & Young, Holland Casino, Nuon, Sport1, Heineken International en is onderdeel van het wereldwijde TBWA Netwerk.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch