The Data Agency neemt Global Group over

03-05-2022 (12:09) - Bureaus

The Data Agency neemt het business-to-consumer marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland over. Met deze overname herstelt The Data Agency de naam Global Group. De overgenomen organisatie biedt oplossingen voor analyse, hosting services, KYC (Know Your Customer) en marketing.
 
De wereld van data verandert voortdurend. Elke organisatie wordt geconfronteerd met continue digitalisering en veranderingen in de regelgeving. Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: "Onze groep en oplossingen zijn in de loop van de tijd geëvolueerd en gegroeid. In het begin richtten we ons op datadiensten voor direct mail, nu ondersteunen we onze klanten bij het maximaliseren van het rendement en het minimaliseren van risico's als het gaat om first-party klantdata. De huidige producten en diensten van Global Group sluiten perfect aan bij The Data Agency. Ik ben erg trots dat beide bedrijven de handen ineen slaan."
 
Ronald Langendoen, Chief Innovation Officer bij The Data Agency vult aan: "We kijken ernaar uit om onze klanten nog beter te ondersteunen, onze huidige strategische partnerschappen met bijvoorbeeld Google en Infosum in Europa uit te breiden en nieuwe datatechnologie-oplossingen aan te bieden aan de klanten van Dun & Bradstreet's B2C Marketing Division. We zien enorm veel mogelijkheden om verder te groeien in de Duitse markt."
 
Het team in Duitsland zal worden aangestuurd door de huidige algemeen directeur Klaus Werry. Alle medewerkers van The Data Agency, vanaf vandaag ook die van Global Group, kunnen vanuit huis werken of vanuit een van de kantoren in Arnhem, Brussel, Utrecht en Duitsland.
 
Foto: Etienne Mandos

Media

Marketing

Economisch