the/experts start volgende fase na afsplitsing codecentric met nieuwe Managing Director

08-05-2023 (11:17) - Bureaus

Sinds 1 mei is Edward van de Pas (46) Managing Director bij the/experts Nederland. In februari 2022 begon hij bij the/experts, toen nog codecentric, als Business Development Director. Tegelijk met de aanstelling van Van de Pas start ook Lucas Ririmasse bij the/experts als Business Development Director.

Van de Pas zal met het team de groei van de organisatie verder versnellen in Nederland en Griekenland, waar the/experts recent is uitgebreid. Ririmasse is verantwoordelijk voor het identificeren en verkennen van nieuwe markten en het laden van de vernieuwde organisatie in de markt. Dit doet hij samen met Commercieel Directeur John de Jager.

Carrièrepad

Na twaalf jaar Partner Public Sector bij Quint te zijn geweest, zette Van de Pas de stap naar codecentric. Hier heeft hij een belangrijke rol gespeeld in de bedrijfstransformatie naar the/experts. Van de Pas over zijn aanstelling: “the/experts is een prachtig bedrijf en ik ben trots om onderdeel uit te maken van dit sterke team. Ik vind het belangrijk om ons verhaal te vertellen aan de markt. De dialoog aangaan over wat we doen, hoe we het doen én waarom. Bij the/experts werken we het liefst voor bedrijven met innovatieve en complexe vraagstukken. We hebben kennisdeling hoog in het vaandel staan, waardoor ieder mooi project en iedere innovatie echt als een gezamenlijk resultaat voelt. We zijn niet simpelweg collega’s, we zijn kameraden.”

Volgende fase

Robbert Veraart, mede-oprichter van the/experts: “Na twaalf jaar als codecentric gaan we nu een volgende fase in. We zijn afgesplitst van het Duitse codecentric, waar we nog steeds nauw mee samenwerken. Nu we op eigen naam verder gaan en een Griekse entiteit hebben opgezet, is het tijd voor een frisse wind en nieuwe energie. Edward is met zijn ervaring in IT, commercie en managementadvies de perfecte man voor de job. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij the/experts naar het volgende niveau gaat brengen.” 

Foto: Edward van de Pas 


Media

Marketing

Economisch