Tomorrowmen lanceert Real Life Remarketing
16-03-2022 (12:21) - Bureaus
Digital marketing agency Tomorrowmen hoopt met Real Life Remarketing™ een revolutie te ontketenen in advertising technologie. De slimme dienst van de Groningers maakt het mogelijk om hyperpersoonlijk te adverteren in het dagelijks leven van de consument. Tomorrowmen onderstreept hiermee haar ambities als thought leader binnen digital advertising
Founder Yorick Voorthuijzen is enorm trots op deze nieuwe dienst. “Het voelt alsof we een nieuwe dimensie in digital advertising hebben gevonden. Wij wisten al langer dat retargeting niet beperkt hoeft te blijven tot een scherm. Door data en voorspellende waardes slim te bundelen is veel meer mogelijk, maar het lukte niet om die kennis te vertalen naar een sluitende dienst voor onze klanten. Met het bouwen aan ons team Tech & Data ontstond dat inzicht wél en zo ontstond Real Life Remarketing™. Het allermooiste is: ik heb dit nog nergens gezien. We hebben echt een nieuwe norm gecreëerd.”
Baanbrekende techniek
Peter Vonk, Lead Tech & Data bij Tomorrowmen over de techniek achter Real Life Remarketing: “Feitelijk is het een service waarbij we, ook buiten een scherm, exact de producten laten zien waar een consument in geïnteresseerd is. Door data slim te ontsluiten weten we precies waar iemand naar zoekt, wat hij nu wil hebben en zelfs wat hij straks wil hebben. Die informatie vertalen we met drie technieken naar locaties in het dagelijks leven: we personaliseren de Digital Out Of Home billboards (PeDOOH), werken met Real Life Product Placement (RLPP) in openbare ruimtes en voltooien de marketing funnel met Personal In Home Advertising (PIHA).”
Kan Niet Bestaat Niet™
De lancering van Real Life Remarketing™ staat symbool voor de toekomstplannen van Tomorrowmen. Yorick Voorthuijzen: “De komst van Peter als Lead Tech & Data, begin dit jaar, heeft onze ogen geopend. Targeting kent geen grenzen meer en dat smaakt naar meer. Onze diensten zijn goed, maar met zoveel verschillende disciplines in huis kunnen we producten ontwikkelen die de markt structureel veranderen. Bij ons op de muur prijkt groot de lijfspreuk ‘Kan Niet Bestaat Niet™.’ Deze lancering bevestigt voor mij dat we die belofte ook daadwerkelijk kunnen waarmaken.”