Tomorrowmen neemt Rocket Digital over
Digitaal marketingbureau Rocket Digital is overgenomen door Tomorrowmen. De naam zal op termijn opgaan in Tomorrowmen, die hiermee haar positie als onafhankelijk digitaal marketingbureau versterkt.
De overname speelt in op de groeiende markt en de toenemende vraag vanuit opdrachtgevers naar geïntegreerde digitale marketingstrategieën. Met de overname van Rocket Digital haalt Tomorrowmen een team aan specialisten in huis om zowel bestaande als nieuwe opdrachtgevers van aanvullende expertise te kunnen voorzien. “We zijn continu op zoek naar expertise en halen met Rocket Digital een sterk en ambitieus team aan boord.” zo verwoordt Roman Solarz, “Tomorrowmen wordt gekenmerkt door een ondernemende en open cultuur, de match met het team van Rocket Digital was er vanaf het eerste moment.”
Krachten bundelen
“Vanuit Rocket Digital willen wij klanten op alle gebieden van digitale marketing helpen op het hoogst mogelijke niveau. In Tomorrowmen hebben wij de juiste match gevonden in zowel DNA als ambitie. Door de overname zijn wij in staat om onze krachten te bundelen voor zowel collega’s als opdrachtgevers, met voor iedereen nieuwe mogelijkheden en kansen tot gevolg.” aldus Lennart Moes / Pieter Majoor van Rocket Digital. Rocket Digital is werkzaam voor opdrachtgevers als Kaartje2go, Broekhuis en NLinvesteert. De overname onderstreept de ambities van het Groningse Tomorrowmen. Tomorrowmen deed eerder al 2 overnames met Marbles (2021) en Pixl (2022). Met de overname van Rocket Digital ontstaat een combinatie van meer dan 50 digital marketing specialisten.
Tomorrowmen werkt vanuit Groningen samen met zusterbedrijven Amazin (marketplaces specialist) en TRGR (digital creatives) met in totaal 65 collega’s aan geïntegreerde digitale marketingstrategieën voor opdrachtgevers als Holland & Barrett, Achmea, Volkswagen PON en XXL Nutrition.