True Ideas start nieuw label gericht op contentmarketing
Reclamebureau True Ideas heeft onlangs een nieuw initiatief gelanceerd onder de naam True Content. De nieuwe tak van het bureau werkt vanuit dezelfde missie: merken die een positieve impact op de wereld maken, helpen groeien.
De dagelijkse leiding is in handen van Bart Teeuwen (Creative), Wouter Hameka (Strateeg) en Marlies Rövekamp (MD). Bart Teeuwen: “Om als merk tegenwoordig je duurzame verhaal over te brengen, moet je écht wat te vertellen hebben. Daarvoor hebben we een nieuw model bedacht, genaamd vertelkracht. Het is een model waarmee je - vanuit het hart van je merk - bouwt aan creatieve content die raakt en betekenis heeft voor onze maatschappij en planeet. En die vooral ook interessant is voor mensen.”
Vanuit het ‘moederbureau’ lopen al contentprojecten voor bestaande opdrachtgevers zoals Sanquin en TNO. En zo werd recentelijk voor LeasePlan Bank een nieuw videoformat gelanceerd: Sparen Versus, om Nederlanders bewuster te maken van hun financiële mogelijkheden.
True Ideas en True Content zijn onderdeel van The Comet Group.