Uitbreiding in een vruchtbaar jaar voor Brand Creatives

17-01-2023 (16:10) - Bureaus

Creatief bureau Brand Creatives heeft een vruchtbaar jaar achter de rug, met een verhuizing van het kantoor, een groei van 8 naar 17 creatives en de tweede plaats voor full service-bureau in de FONK150. Het kantoor is nu zo uitgebreid dat vrijwel alle campagnes en producties volledig in-house geproduceerd kunnen worden.

“We groeiden uit onze jas op onze huidige plek. We mochten maar liefst 9 nieuwe creatives in ons team verwelkomen. Daarnaast wilden we onze diensten verder uitbreiden door, naast de fotostudio, ook een videostudio toe te voegen. Dit maakt het mogelijk om grotere en volledige producties en campagnes van concept tot complete oplevering in design, fotografie en video te ontwikkelen voor onze klanten.” aldus Benn Bus, eigenaar van Brand CreativesHet full-service bureau maakt onder andere campagnes voor EasyToys, Remia en Basic Fit. Dit jaar konden zij nieuwe klanten als ANWB, Hooghoudt, Christine le Duc en FC Groningen aan hun portfolio toevoegen.

Niet onopgemerkt 

Het werk van het full-service bureau bleef afgelopen jaar niet onopgemerkt, zo kwamen ze samen met opdrachtgever Easy Toys rondom de Formule-1 races in Zandvoort met een uiting over de 'Tarzanbocht'. De inhaker leverde het bureau 2 nominaties op voor de SAN Accent Awards. Ook werd het bureau tweede beste full-service bureau in de FONK150. Tenslotte ontving Brand Creatives een FD Gazelle voor één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Ambities

Voor 2023 heeft Benn Bus een duidelijke koers. “We zijn afgelopen jaren zo hard gegroeid, dat we komend jaar uittrekken om deze groei, de uitbreiding en onze diensten te optimaliseren. Klinkt minder sexy, maar het is wel belangrijk voor de continuïteit en stabiliteit van het bedrijf. We zullen ons richten op verdere groei, versterken van de huidige samenwerkingen en waar mogelijk nieuwe klanten toevoegen”.


Media

Marketing

Economisch