Veloretti kiest The Romans als PR-bureau in Nederland
Veloretti heeft The Romans Amsterdam gekozen als eerste PR-bureau in Nederland.
The Romans Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het beheren van Veloretti's lopende campagnes en PR-activiteiten, waaronder evenementen, press office en influencer samenwerkingen. Nadat Veloretti is overgenomen door Pon.Bike in 2022 wil de fietsfabrikant zich in thuismarkt Nederland sterker positioneren en het bereik vergroten.
'Hogere versnelling'
Lisa van Boekhout, PR & Communications Manager bij Veloretti, zegt: "We zijn erg blij met de affiniteit die The Romans van nature hebben met het Veloretti-merk en de energie die ze al in de relatie hebben gestoken. Hoewel we al bekend waren met het bekroonde wereldwijde werk van het bureau, is het geweldig om te zien dat ze ook een diepgaande kennis hebben van het lokale medialandschap. We kijken ernaar uit om alles in een hogere versnelling te zetten!"
Sophie Nicholson, Partner bij The Romans Amsterdam, voegt toe: "Veloretti is een prachtig merk - stijlvol, tijdloos, praktisch en gemaakt voor de toekomst. We zijn gefascineerd door de geschiedenis van dit oer-Hollandse bedrijf, en het team is verliefd op de esthetiek van alle producten. De opdracht vroeg om zowel creativiteit als flexibiliteit, met daarbij het bezit van een uitstekend netwerk van media en influencers. We zijn blij dat onze aanpak naadloos aansluit bij de verwachtingen. We hebben een echte klik met het Veloretti-team en het wordt een feestje om samen te werken."