VGZ maakt balans op en kiest voor Fitzroy

24-07-2023 (11:17) - Bureaus

Zorgverzekeraar VGZ kiest Fitzroy als nieuwe strategische en creatieve partner voor de komende jaren.

Het bedrijf schreef een bureaupitch uit in mei, waarna de keuze viel op Fitzroy. 

Nieuwe richting

Karlijne Bos, missieleider Merk & Campagne bij Coöperatie VGZ: “Tijdens de pitch heeft Fitzroy laten zien dat zij zowel strategisch als creatief onze markt, onze uitdagingen en onze nieuwe richting voor het merk goed begrijpen. Ze zijn in staat gebleken onze ambitie te vertalen naar creatieve en impactvolle oplossingen. Daarom hebben we hebben erg veel zin in deze samenwerking.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “VGZ is een coöperatie zonder winstoogmerk die de zorg voor haar leden wil blijven verbeteren. Wij zijn als bureau ongelooflijk trots dat wij hen mogen helpen met deze ambitie. De klik was er vanaf het eerste moment en we hopen dat we onze kennis die we in de afgelopen jaren rondom de zorg hebben opgedaan goed kunnen inzetten in succesvolle campagnes.”

De lancering van de campagne wordt in het najaar verwacht.
 


Media

Marketing

Economisch