Vier nieuwe klanten voor HIBOU
Het Amsterdamse PR-bureau HIBOU heeft vier nieuwe klanten aan haar portfolio toegevoegd: TIAS, Normec, iwell en SVn.
Eerder dit jaar nam HIBOU onder andere communicatiebureau Contenture over.
Voor TIAS School for Business and Society, start HIBOU met onderzoek en het opzetten van een datagedreven PR-strategie. Normec, een Nederlands bedrijf dat actief is in testen, inspecteren, certificeren en compliance en kortgeleden werd gewaardeerd op ruim twee miljard euro, gaat met hulp van HIBOU werken aan het vergroten van hun naamsbekendheid. Voor het snelgroeiende iwell, dat actief is in de energiesector, en Stimuleringsfonds Volkshuisvesting (SVn) zal HIBOU in eerste instantie PR-werkzaamheden verrichten.
"Voor alle vier organisaties hebben we al mooie successen gerealiseerd. Wat daarbij helpt is dat ze allemaal een onderscheidende visie en lef hebben, wat hen in hun sector laat uitspringen. Dat past bij ons en het past daarom ook goed dat we verschillende werkzaamheden voor ze doen. Dat kenmerkt ons als bureau", zegt Sandra Hofstede, managing director.
Overname
Eerder dit jaar nam HIBOU communicatiebureau Contenture over. Contenture is gespecialiseerd in het maken en meten van content, terwijl HIBOU zich in grote lijnen meer op pr-campagnes, social media en influencers richt.