Vijf nieuwe aanwinsten voor TEAM LEWIS

08-09-2023 (13:27) - Bureaus

PR- en marketingbureau TEAM LEWIS verwelkomt vijf creatieve professionals in de teams in Amsterdam en Eindhoven.

De nieuwe aanwinsten van het bureau zijn Donata Koekkoek, Roelien Prinzen, Pleun Stukker, Doris Katz en Jaimy Pijpers.

Donata Koekkoek (30) is gestart als Campaign Manager bij TEAM LEWIS. Donata is een ervaren PR- en communicatieprofessional met een indrukwekkende carrière aan de bureauzijde. Ze beschikt over een groot netwerk en heeft haar sporen verdiend met meerjarige inzet bij onder andere HPB (Het PR Bureau) en Hill+Knowlton Strategies in Londen. Donata's expertise strekt zich uit van consumer tot corporate PR en copywriting. Bij TEAM LEWIS zal Donata haar passie voor corporate communicatie benutten als Campaign Manager voor merken zoals TikTok, Dyson, en Intergamma.

Roelien Prinzen (31) voegt als Senior Campaign Executive veel creativiteit toe aan het team. Ze werkte voorheen bij onder andere Deliveroo en zal deze ervaring inzetten bij het bedenken en uitvoeren van creatieve campagnes voor klanten als Skyscanner, HelloFresh en KARWEI.

Pleun Stukker (25) is een enthousiast talent met een achtergrond in marketing en communicatie. Ze studeerde Trend Research & Concept Creation (Fontys) en vervolgens een master in Business Communication & Digital Media (Tilburg University). Met haar hands-on mentaliteit gaat Pleun bij TEAM LEWIS aan de slag als Campaign Executive met een focus op PR en influencermarketing.

Doris Katz (25) heeft een achtergrond in marketingcommunicatie en start als Campaign Executive bij TEAM LEWIS. Eerder bouwde ze ervaring op het gebied van social media, copywriting en projectmanagement op bij bedrijven als WIJCK.Prints, HelloFresh, Nestlé en Tony’s Chocolonely. Met deze expertise is Doris in staat om innovatieve ideeën om te zetten in creatieve PR- en marketingcampagnes.

Jaimy Pijpers (27) is ook als Campaign Executive begonnen op het kantoor in Eindhoven. Met internationale studies en stages brengt ze kennis van consumentengedrag en technologische ontwikkelingen mee. Ook haar ervaring op het gebied van marketing en project management zal zeker van pas komen binnen ons team. Haar 1,5 jaar als werkstudent bij TEAM LEWIS tijdens haar master Art & Media Studies leverde haar een waardevolle hands-on ervaring op die ze de komende tijd verder gaat uitbreiden. Jaimy gaat werken op een divers klantportfolio van o.a. tech en finance.

Vera Kops, Vice President Benelux & Consumer EMEA bij TEAM LEWIS, is verheugd over de komst van de vijf talenten. "Met de komst van deze nieuwe collega’s halen we veel creativiteit, waardevolle inzichten en innovatieve expertise in huis, die van onschatbare waarde zijn voor onze consumer- en corporate klanten. Samen met het bestaande team gaan ze het verhaal van onze klanten op een creatieve en impactvolle manier vertellen. Ik kijk uit naar de inspirerende en vernieuwende campagnes die we voor onze klanten gaan opzetten.” 


Media

Marketing

Economisch