Walibi Holland kiest Happy Horizon voor online marketing en media-inkoop

14-03-2024 (14:08) - Bureaus

Walibi Holland heeft aangekondigd dat het heeft gekozen voor een samenwerking met Happy Horizon voor al haar online marketingactiviteiten en media-inkoop, waaronder TV, OOH en andere ATL-communicatie. Deze strategische samenwerking markeert een nieuw tijdperk voor Walibi Holland, terwijl het park zich blijft ontwikkelen en groeien als toonaangevend attractiepark.

Met meer dan 50 jaar geschiedenis is Walibi Holland uitgegroeid van een educatief park tot een internationaal erkend attractiepark met spectaculaire attracties voor alle leeftijden. Deel uitmakend van Compagnie des Alpes, een toonaangevende speler in Europa voor attractieparken en skigebieden, heeft Walibi Holland een indrukwekkende reis afgelegd en blijft het zichzelf vernieuwen om bezoekers telkens weer een onvergetelijke ervaring te bieden.

"De keuze voor Happy Horizon als onze partner voor online marketing en mediabureau-activiteiten was een logische stap voor Walibi Holland," zegt Marc Guffens, marketing- & salesdirecteur bij Walibi Holland. "De Happy Horizon bureaugroep heeft bewezen expertise en een diepgaand begrip van onze doelgroepen, en we zijn ervan overtuigd dat hun strategische aanpak ons zal helpen onze doelen te bereiken en onze groei te versnellen."

Happy Horizon zal verantwoordelijk zijn voor alle online marketingactiviteiten van Walibi Holland, waaronder SEO, SEA en sociale media. Vertigo 6, gespecialiseerd in PR en media-inkoop, zal fungeren als het ATL-mediabureau voor Walibi Holland, met een focus op media-inkoop, waaronder TV, OOH en andere ATL-campagnes. "Als bureau dat bekend staat om zijn expertise in de entertainment- en leisure industrie, zijn we enorm trots om onze ervaring en creativiteit toe te passen op het prachtige merk van Walibi Holland," zegt Anniek Verloop, PR- en Marketingconsultant en mediaspecialist bij Vertigo 6.


 


Media

Marketing

Economisch