Walk-in Fridge overspoelt hoofdstad

17-12-2009 (10:24) - Bureaus

Twintig raadselachtige, levensgrote dozen die overal in Amsterdam tussen het huisvuil opdoken, hebben deze week voor veel verwarring gezorgd. Totdat voorbijgangers bij nadere inspectie ontdekten dat het om een ‘Walk-in Fridge’-doos ging, compleet met illustraties van de vermeende reuzenijskast in de gelijknamige Heineken-commercial (TBWA\NEBOKO). Met deze actie brengt Heineken dit zeer populaire reclamefilmpje opnieuw voor het voetlicht. De veelbekeken commercial is namelijk genomineerd voor een Gouden Loeki - de Nederlandse tv-prijs van beste reclamefilm van het jaar - die morgen wordt uitgereikt.


Reacties

Is een nieuwe trend hè? Campagne voeren voor de campagne die je gevoerd hebt en die genomineerd is voor een Loeki. Vraag: moeten we daar nou blij mee zijn?
pjotr @ 17-12-2009 11:55 uur
Tuulk moet dat gedaan worden. Nóg meer aandacht en waardering voor goede concepten! Dit is trouwens wel een geweldig doorvoeren van de campagne, supermooi!
chkls @ 18-12-2009 11:42 uur

Media

Marketing

Economisch