Webstores en Bureau Strak gaan verder als Friday Digital Agency
Na ruim 10 jaar intensieve samenwerking bundelen Webstores en Bureau Strak hun
krachten en gaan samen verder als Friday Digital Agency.
Door de samenvoeging van de expertises, heeft Friday Digital Agency alles in huis voor een
volwaardige full-service digital agency: strategie, design, development, data en marketing.
Bureau Strak en Webstores willen zich blijven onderscheiden met een gezamenlijke focus
op klantwaarde vanuit een lange termijn relatie, met name ten opzichte van de grote spelers
en de consolidatie binnen het speelveld van digital agencies. De slagkracht van de fusie is
essentieel om de drive van zowel Webstores als Bureau Strak voort te zetten:
“We zetten de stap naar een full-service digital agency met
een omvang van 75+ digital natives. Een logische stap, want we zetten al meer dan 10 jaar
samen de schouders eronder. Week na week. En wanneer het ‘Friday’ is, sluiten we de
week samen af in ons gezamenlijke pand. We bundelen dan ook zelfstandig op eigen kracht,
vanuit een gemeenschappelijk DNA van ondernemerschap met een pragmatische
mentaliteit. Gewoon vanuit Hardenberg. Ongewoon in Nederland.”
2024 zal in het teken staan van integratie tussen de bedrijven. Friday Digital Agency wordt geleid
door een zeskoppig directieteam.
V.l.n.r.: Tom Bouma (CFO), Erik Otten (CEO), Frank Klein Koerkamp (CTO), Thomas Pastink (COO), Mart Hamhuis (CCO) en Matthijs van den Berg (Chief Ventures).