WeConnect nieuwe partner ROC Mondriaan

08-05-2023 (11:42) - Bureaus

ROC Mondriaan kiest voor WeConnect als online media bureau. WeConnect gaat met een evidence based full funnel marketing strategie aan de slag met het werven van nieuwe studenten en zal het verlengstuk van de HR- en communicatie afdeling van ROC Mondriaan vormen.

Leantine van der Jagt, Senior Communicatie Manager ROC Mondriaan, over de samenwerking: ‘Het is altijd fijn om een bureau te treffen dat weet door te pakken, gebaseerd op een sterke data-analyse. Daarbij is WeConnect een bureau met ‘prik’. Ik hou van deze combinatie - daar verwacht ik mooie dingen mee te kunnen bereiken.’

Toenemende vraag

Paul Brinkhof, Managing director WeConnect, over de samenwerking: ‘Met een toenemende vraag naar kwalitatief goed geschoolde MBO-ers staat ROC Mondriaan voor een uitdaging. Hoe bereik je jongeren tegenwoordig het beste en hoe kunnen we ze interesseren voor één van de 240 opleidingen van ROC Mondriaan? Met die opdracht gaat WeConnect komend schooljaar aan de slag voor ROC Mondriaan. Wij zijn er enorm trots op dat we deze prachtige klant mogen toevoegen aan ons klantenportfolio. We hebben er zin in!’ Naast ROC Mondriaan werkt WeConnect voor onder andere Jumbo Supermarkten, Kanzi, Zwanenberg Food Group & The Sting Companies. 


Media

Marketing

Economisch