Wibra kiest voor Bijvoorkeur
Reclamebureau Bijvoorkeur, dat eind 2022 werd opgericht door Thijs de Boer en Budi Gonzalez, gaat de eerste campagne voor Wibra ontwikkelen. De campagne wordt de komende maanden uitgerold.
Sander Span, Marketing & Communicatie Manager bij Wibra, licht de bureaukeuze toe: “Toen Bijvoorkeur dit concept presenteerde waren we er op slag verliefd op. We zetten op een hele leuke manier de held(in) van het huishouden in de spotlights en voegen op die manier heel veel relevante emotie toe aan het Wibra merk. De opnames zijn inmiddels begonnen en, al zeg ik het zelf, het wordt erg leuk.”
Budi Gonzalez de Chaves, mede-oprichter van Bijvoorkeur, is enthousiast over de eerste campagne: “Wibra is een iconisch Nederlands merk. We kunnen nog niet zoveel over zeggen over wat we aan het maken zijn maar het wordt onwijs leuk. Zo leuk dat het eigenlijk geen werken is, we staan elke dag lachend op.”