Yakult, NL Schoon en Milieu Centraal kiezen voor Roorda
Roorda Reclamebureau verwelkomt drie nieuwe klanten. De adverteerders kiezen voor Roorda’s wetenschappelijke (evidence based) aanpak en samenwerking met Tabula rasa waarin gedragsbeïnvloeding centraal staat.
Joeri Jansen (partner en creatief directeur Roorda Reclamebureau): “Uiteraard zijn wij supertrots dat deze opdrachtgevers voor ons hebben gekozen. De kennis en ervaring die we hebben opgedaan bij het ontwikkelen van maatschappelijk campagnes als NIX18, Mono en BOB zetten we graag in voor een bredere groep adverteerders. De ambitie voor dit jaar is om ons portfolio te verbreden. Voorwaarde hierbij is dat positieve impact centraal staat. Onze eerste campagne voor Nederland Schoon met Freek Vonk in de hoofdrol is deze week live gegaan. Samen met Milieu Centraal en ons wetenschappelijk bureau Tabula Rasa moedigen we consumenten aan om zelf hun huis te verduurzamen. En ook Yakult Nederland is een schitterend merk met een mooie heritage waarin wetenschappelijke inzichten, onderzoek en kennis over voeding en darmflora bijdragen aan een gezonde leefstijl. Daarnaast hebben we tijdens de kennismaking en pitch ontdekt dat deze opdrachtgevers ook nogeens bijzonder leuke mensen zijn om mee samen te werken. Het belooft dus een leuke, drukke zomer te worden bij Roorda.”