ZIGT nieuwe mediabureau Hornbach Nederland
16-11-2015 (16:44) - Bureaus
ZIGT is met ingang van het nieuwe jaar de mediapartner van Hornbach Nederland. De projectbouwmarktketen neemt na bijna 7 jaar afscheid van Stroom. Dit is het resultaat van een internationale media-pitch, gecoördineerd vanuit Duitsland.
Als onafhankelijk mediabureau met veel ervaring in retail bundelde ZIGT voor deze pitch de krachten met het internationaal georiënteerde Mediaplus. De samenwerking gaat in per 1 januari 2016.
Rogier Bruggeman, Head of Business & Trading bij ZIGT: 'Hornbach staat bekend om zijn spraakmakende campagnes. Wij willen onze kennis en ervaring inzetten om die campagnes nog beter te laten aanslaan bij de Nederlandse consument.'
nieuwe kansen
Hornbach werkte de afgelopen jaren samen met Crossmedia (in Duitsland) en Stroom (in Nederland). 'Deze bureaus hebben de afgelopen jaren een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het effect en de efficiëntie van onze campagnes en daarbij de groei van het merk Hornbach in Nederland', aldus Michel van Slingerland, marketingmanager en persvoorlichter Nederland. 'Een enorm sterk partnership, waarvoor we de bureaus dan ook nadrukkelijk willen bedanken. De samenwerking met Stroom is altijd vooruitstrevend, close, intensief en vooral collegiaal geweest. Ik kijk terug op geweldige jaren en vooruit op nieuwe kansen, ideeën en verdere groei.'