Mooie oogst van de Dutchies op tweede dag Cannes
19-06-2018 (13:12) - Cannes
En weer zijn er zeven shortlists bekend gemaakt aand e Zuidfranse Rivièra, waarbij Nederalnd zestien nominaties wist binnen te hengelen. In Brand Activation & Activation scoren we er tien en in Entertainment acht.
Brand Experience & Activation
4 Nominaties Dutch Masterjuices - Philips - Ogilvy Amsterdam (ism Ogilvy Singapore)
Pay with views – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam
Ford Handicab – Ford – Ogilvy Amsterdam
KPN Safe Lock – KPN – N=5
Connecting seats – KLM – DDB & Tribal Amsterdam
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
The Lioness Crest – Nike – Wieden + Kennedy Amsterdam
Entertainment
2 Nominaties voor Holland For Gold episode 3 Heineken (Holland Heineken House) New Amsterdam Film Company
2 Nominaties voor Evert_45 KPN N=5
Through the eyes of a refugee – Amnesty international – TBWA\Neboko
A comedian’s worst nightmare – The FSHD Foundation – Grey Amsterdam
Blij met Sjoerd – Albert Heijn - TBWA\Neboko
Samsung Smartsuite – Samsung – Cheil Worldwide Amsterdam
Digital Craft Lions
Nike React Game of Go - Nike - MediaMonks
Entertainment for Music
Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring
TBWA\Neboko en Fonds Gehandicaptensport wisten ondertussen voor de Zwemmer een Bronzen Leeuw in de wacht te slepen.
Bekijk hier de highlights van het sprekersprogramma van de eerste dag: