Omzet eFocus groeit met 25%

06-03-2014 (08:30) - Economisch

Fullservice internetbureau eFocus heeft in 2013 een omzetgroei van 25 procent gerealiseerd. De omzet is gestegen naar 14 miljoen euro, in 2012 was dit 11 miljoen. eFocus heeft de groei gerealiseerd door het verder verhogen van kwaliteit en het uitbouwen van bestaande relaties.
 
2013 was het jaar waarin de social diensten van voormalig zusterbedrijf KREM overgenomen werden door eFocus. Volgens Marc-Paul Brandt, directeur en medeoprichter van eFocus, was dit een logisch gevolg van de ontwikkelingen in de digitale markt: ‘Social media is geen apart onderdeel meer van de rest van de digitale strategie. Met KREM waren we in 2008 de eersten in de markt met een apart bedrijf voor social media. Nu behoren we als fullservice internetbureau tot de voorhoede waar het gaat om de geïntegreerde inzet van paid, owned en earned media.’
 

 


Bureaus

Media

Marketing