Dirk verlaagt prijzen van honderden dagelijkse boodschappen

30-08-2022 (20:40) - Marketing

Dirk van den Broek wil ook in deze koopkrachtcrisis dagelijkse boodschappen toegankelijk en betaalbaar houden voor iedereen. Recent nog maakte Dirk daarom bekend de prijzen van een deel van het assortiment tot minstens het einde van het jaar te bevriezen. Gezien de positieve reacties én de aanhoudende prijsstijgingen, komt de supermarktformule nu met een volgende maatregel.
 
Dirk verlaagt van ruim 200 dagelijkse boodschappen tegelijkertijd de prijzen. Het gaat hierbij om huismerkproducten én A-merken voor bijvoorbeeld babyvoeding, toetjes, beleg, koffie, thee, tussendoortjes, frisdrank en dierenvoeding.

Marcel Huizing, algemeen directeur Dirk van den Broek over de beslissing: “Bij Dirk voelen wij ons verantwoordelijk te reageren op de nood die bij veel gezinnen in Nederland speelt. Mensen moeten op ons kunnen rekenen in tijden dat alles duurder wordt. Dat heeft ons ertoe bewogen om nog meer dagelijkse boodschappen betaalbaar te houden voor klanten.”


Bureaus

Media

Economisch