Gorillas breidt eigen-merk assortiment uit met Gorillas Premium en Gorillas Daily

01-09-2022 (10:55) - Marketing

Naast het onlangs gelanceerd bier en het eigen koffiemerk "Hot Damn!", lanceert Gorillas, twee nieuwe productlijnen: Gorillas Premium en Gorillas Daily.
 
"Gorillas Daily" biedt producten voor de dagelijkse boodschappen tegen betaalbare prijzen zoals broodbeleg, vleeswaren, kazen, zoete en hartige snacks en vruchtensappen. Ook kunnen klanten van Gorillas Italiaanse specialiteiten bestellen, zoals mortadella met truffel, crudo prosciutto en diverse kaasspecialiteiten, waaronder buffelmozzarella en burrata. Diverse pastasauzen, zoals pesto of truffelroomsaus, zijn ook via de app te bestellen.
 
"Gorillas Premium" biedt speciale producten van hoge kwaliteit waarvan klanten kunnen genieten op een speciale gelegenheid of als dagelijkse traktatie. Er zijn diverse luxe hapjes beschikbaar, zoals gezouten karamel pinda bites, cookie fudge melkchocolade bites, chili amandelen, pinda’s en pistachenoten.
 

klantvoorkeuren

De producten uit het eigen-merk assortiment van Gorillas zijn ontwikkeld op basis van klantvoorkeuren en bieden producten van hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs. Om deze labels op te zetten, werkt Gorillas samen met partners die dezelfde waarden delen op het gebied van duurzaamheid en maatschappij.  

Bureaus

Media

Economisch