GVR in guerrillamarketing

11-06-2007 (10:41) - Marketing

Tijdens de ‘GVR presenteert… Guerrillamarketing’ zal Cor Hospes, auteur van het veel besproken boek over guerrillamarketing, spreken. Ook Erwin van der Laan van het net geopende guerrillamarketingbureau 'Jack Liberties' komt zijn ervaringen met guerrillamarketing delen met de aanwezigen. Vanuit Grey zal Patrick Dorresteijn een toelichting geven op hun guerrilla-actie voor Nokia. In Escape en Club Riva toverden zij toiletten om tot L’amour rooms ter promotie van de Nokia L’amour-collectie. Guerrillamarketing wordt vaak geassocieerd met platvloerse en afgezaagde grappen. Niets is echter minder waar, zoals zal blijken uit de verhalen van de sprekers van deze GVR presenteert…! De term is al bijna 25 jaar oud, maar nog steeds wordt guerrillamarketing niet veel gebruikt in Nederland. Dit komt vooral door de verkeerde interpretatie die veel professionals aan de term geven.

Bureaus

Media

Economisch