Jim Bakkum nieuwe gezicht van HelloFresh

26-08-2022 (15:19) - Marketing

Jim Bakkum is naast zanger en acteur ook fulltime vader van drie jonge kinderen. Jim en zijn gezin hebben een druk schema en hij vindt het belangrijk om met elkaar gezond te eten.
 
In 'Jim Bakkum: De Gezinstest' wordt Jim uitgedaagd om supersnelle HelloFresh-recepten te bereiden in een omgeving die simuleert wat er tijdens het spitsuur bij hem thuis gebeurt: speelgoed en (huiswerk)vragen vliegen hem om de oren terwijl hij zijn best doet een recept te koken voor zijn gezin.
 
“Jim is een actieve vader die graag tijd spendeert met zijn gezin. Ondanks zijn volle schema vindt hij een gezonde levensstijl erg belangrijk. Het combineren van een druk leven met een huishouden en gezond eten is herkenbaar voor velen en hierom is hij een goede fit met ons merk. We zijn trots op de samenwerking met Jim Bakkum en we hopen dat hij en zijn familie dagelijks genieten van een verse maaltijd", zegt Lydi Siebers, CMO HelloFresh Benelux. 
 
Deze campagne is het startschot van de samenwerking tussen Jim Bakkum en HelloFresh.  
 
 

Bureaus

Media

Economisch