Nationale ExpoJaarprijs gelanceerd

20-06-2007 (10:38) - Marketing

Er is een nieuwe marketingprijs in Nederland: de Nationale ExpoJaarprijs. Deze prijs beloont het inzetten van beurzen en events - oftewel live communicatie - als effectief marketingmiddel. Op 11 december wordt de Nationale ExpoJaarprijs voor het eerst uitgereikt tijdens een spectaculair event.
De Nationale ExpoJaarprijs is de jaarlijkse beloning voor de beste beurs- of eventdeelname en het beste beurs- of eventconcept (in de categorieën consumers en business) van Nederlandse bodem. De Nationale ExpoJaarprijs is een stimulans voor opdrachtgevers en organisatoren om in de toekomst nog meer uit het marketingmedium 'live communicatie' te halen. Daarom wordt dit nieuwe initiatief ondersteund door het CLC - Centrum voor Live Communication, de Nederlandse branchevereniging voor beurzen, evenementen en congressen.
De juryleden zijn afkomstig uit de vakgebieden marketing, brand building, brand experience, reclame, live communicatie en wetenschap. Ook is één van de juryleden afkomstig van opdrachtgeverszijde. De namen van de juryleden worden binnenkort bekendgemaakt.

Bureaus

Media

Economisch