Sony Ericsson sponsort MTV Awards

19-06-2007 (10:17) - Marketing

MTV Networks International (MTVNI) en het wereldwijde telecombedrijf Sony Ericsson kondigen vandaag een unieke multimediale marketingpartnership aan voor Europa’s grootste muzikale awardshow, de MTV Europe Music Awards (EMAs). Deze samenwerking zal plaatsvinden in achttien Europese landen in en heeft een nieuwe awardcategorie genaamd ‘New Sounds of Europe’. De samenwerking biedt nieuwe mogelijkheden voor Sony Ericsson om de naamsbekendheid uit te breiden en consumenten op meerdere manieren te bereiken via MTV’s uitgebreide netwerk aan digitale platformen, zoals tv, PC en WAP-sites. In 2006 werden de EMAs uitgezonden voor een potentieel publiek van meer dan 1.5 miljard mensen in 179 landen, waaronder een een live-uitzending in Europa, Africa en het Midden Oosten. Naast 56 televisiezenders wereldwijd, heeft MTV 47 websites, 19 breedbandservices en 17 mobiele tv-kanalen en mobiele video-on-demand services – waaronder distributie naar het overgrote deel van de mobiele handsets in de wereld die video kunnen afspelen.

Bureaus

Media

Economisch