SponsorRingen naar Zoop, ABN en Unilever

17-11-2006 (12:37) - Marketing

Gisteravond zijn de zevende keer de SponsorRingen uitgereikt. De winnaars zijn in de categorie ‘Cultuur en Entertainment’: Brand Bier en de Parade, ‘Maatschappij’: Djoser en Unicef, ‘Kunst’: Mexx en Fashion DNA, ‘Media’: Ouwehands Dierenpark en Zoop de Dierentuinsoap, ‘Sport’: Team ABN AMRO in de Volvo Ocean Race, ‘Innovatie’: OMO en de OMO buitenspeelbonde, ‘Low Budget’: Nieuwe Revu’s Nachttempel en de oeuvrering ging naar Unilever. De hoofdjury van de SponsorRingen 2006 stond onder voorzitterschap van Martijn Sanders. De andere juryleden waren Alfred Levi (MM&MO), Ruurd Hielkema (Trendbox), Niek Jan van Damme (T-Mobile), Ronald Goes (Talpa TV) en Florien Vaessen (ABN AMRO).

Bureaus

Media

Economisch