Vans en Wasted Talent starten samenwerking voor exclusieve schoenen en kledinglijn

14-08-2023 (18:15) - Marketing

Vans heeft de krachten gebundeld met Wasted Talent - een Pan-Europees mediaplatform en boetiek uit de West Franse surfplaats Hossegor - voor twee signature schoenen, een wetsuit boot en een beperkte reeks premium kleding.

Wasted Talent werd in 2016 opgericht door een hechte groep aperitivo-enthousiastelingen met een voorliefde voor surfen - afkomstig uit heel Europa, maar allemaal woonachtig in Zuidwest-Frankrijk. Wasted Talent is geboren uit een groep die zoch naar een dieper begrip van de subculturen waarin ze leven en waarmee ze zich vereenzelvigen en uit het verlangen om iets anders te doen.

Wat begon als een klein gedrukt magazine, is nu uitgegroeid tot Europa's toonaangevende surf- en skatemediabedrijf, met een winkel en café in Hossegor; een referentiepunt en cultureel baken voor de Europese surfscene. De campagne voor de collectie is geschoten aan het Comomeer; een knipoog naar het Dolce Vita van vervlogen jaren. 


Bureaus

Media

Economisch