40.000 leden MAX Magazine

30-09-2013 (08:17) - Media

MAX Magazine, de wekelijkse televisiegids van Omroep MAX, heeft vorige week de 40.000ste abonnee bijgeschreven. ‘Voor een blad dat nog maar zes maanden op de markt is, natuurlijk een geweldig resultaat’, constateert directeur Jan Slagter. 
 
Met een wekelijkse losse verkoop die schommelt rond de 20.000 exemplaren, zal de totale betaalde oplage naar verwachting eind van deze maand zelfs op 60.000 komen.
 
Uitgever -Hoofdredacteur Peter Contant constateert dat de keuze om naast een overzichtelijke televisiegids vooral aandacht te besteden aan lifestyle-onderwerpen en menselijke verhalen, aansluit bij de wensen van de doelgroep: ‘We luisteren voortdurend naar wat onze achterban interesseert en ontroert. En dat gevoel vinden ze iedere week terug in MAX Magazine.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch