Akkerman directeur Brand Relations Endemol

21-10-2013 (08:13) - Media

De wereldwijde Endemol Group heeft Ingrid Akkerman benoemd tot directeur Brand Relations. Met de invulling van deze nieuwe functie concretiseert het mediabedrijf de ambitie om zijn positie in de internationale zakelijke markt verder uit te breiden.
 
Als directeur Brand Relations wordt Akkerman (38) verantwoordelijk voor de aansturing van Endemol’s mondiale activiteiten op het gebied van sponsoring en product placement, alsmede voor de integratie van branded projecten in televisie, mobiel, social media en online content. 
 
In nauwe samenwerking met commerciële Endemol-teams over de hele wereld zal zij zich onder meer toeleggen op de internationale exploitatie van lokale partnerships en de totstandkoming van overkoepelende deals.
 
Akkerman is sinds 2002 in dienst van Endemol en was tot voor kort actief als senior manager Format Distributie. In die functie leverde zij een waardevolle bijdrage aan de wereldwijde uitrol van Endemol-content. 
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch