FOX en BrandDeli starten ad sales samenwerking

13-11-2013 (08:29) - Media

Vanaf 1 januari 2014 is BrandDeli verantwoordelijk voor de ad sales-exploitatie van het tv-zenderportfolio van FOX International Channels (FIC). FIC brengt een nieuwe diversiteit aan complementaire TV-merken in, gebaseerd op vier verschillende hoofdgenres: entertainment (FOX), sport (FOX Sports), factual (National Geographic Channel) en lifestyle (24Kitchen).  
 
Allard Ruyl, CEO BrandDeli (foto): ‘We zijn erg trots op deze sales samenwerking tussen FIC en BrandDeli. Door de toevoeging van de sterke en groeiende FIC-merken, bouwen we het portfolio van BrandDeli verder uit met gedifferentieerde, sterke merken die elk een eigen fanbase hebben. We bieden onze adverteerders de mogelijkheid om via onze platformen te communiceren met deze commercieel interessante doelgroep. Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de uitgebreide kennis over de kijkers van de platformen waarover zowel BrandDeli als FIC beschikken’.  
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch