GTO Magazine krijgt online platform

05-03-2014 (08:13) - Media

Met een website, social media, YouTube-kanaal en Engelstalige tablet-editie zijn deze week de eerste stappen gezet om van GTO Magazine een breed, crossmediaal automotive mediamerk te maken. Eerder al werd besloten om de frequentie van de autoglossy van drie- naar viermaal per jaar uit te breiden.
 
Na een internationale kick-off met de Engelstalige tableteditie GTO CarZine, is sinds deze week GTOmagazine.nl online. Op deze nieuwe website is er het laatste nieuws over supercars en andere sportieve modellen, evenals een groeiende verzameling fotospecials en video’s – van eigen rij-impressies tot reportages én een maandelijks GTO Journaal, ook te zien op het nieuwe YouTube-kanaal. Vanzelfsprekend is het credo van de website identiek aan alle andere GTO Magazine-uitingen: passie voor pk’s.
 
Overigens zal GTO Magazine binnen het Supercar Paviljoen op het nieuwe, jaarlijkse auto-event AutoWeek Live, van 7 tot en met 9 juni op het RDW-terrein in Lelystad, als vanzelfsprekend een prominente rol innemen.
 

De eerste papieren editie van dit jaar ligt 27 maart in de winkels. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch