Ilse media 'response-t direct'

01-11-2007 (10:46) - Media

Ilse media lanceert onder de naam ilse media exchange een direct response programma. Dit programma, ontwikkeld op basis van een gesignaleerde behoefte uit de markt, werkt op basis van een Run of Network (RON) veilingmodel. Deze propositie wordt aangeboden naast de vaste tariefkaart. De primaire focus blijft liggen op de huidige propositie voor display advertising. Een tiental toonaangevende adverteerders is meegegaan bij de start van het programma.  Ilse media exchange is geschikt voor adverteerders die uit langer lopende banner campagnes clicks, sales en leads willen genereren op een kostenefficiënte manier. De adverteerder bepaalt vooraf de doelstellingen en een maandelijks budget. Het RON tarief wordt voor de campagne vastgesteld en op basis van de hoogte van de effectieve CPM per positie wordt het volume bepaald. De direct respons campagnes kunnen worden ingepland op het gehele netwerk van ilse media. Daarnaast participeren ook de Sanoma vrouwen- en woonsites en alle Sanoma mannensites en TV-gids.nl.

Bureaus

Marketing

Economisch