Media blazen Jan en Yolanthe op

20-05-2009 (11:13) - Media

Gut, gut, driemaal gut. Jantje Smit en volgens snedige tongen golddigger Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn niet meer, tenminste als koppel. De media liet geen twijfel mogelijk: de palingzanger en het presenteermeiske zijn na meer dan twee jaar uit elkaar nadat Yolanthe – volgens welingelichte roddelbronnen – het niet zo nauw bleek te nemen met monogamie. Zo zou de TROS-babe het doen met het voetballertje Wesley Sneijder. Nou, nou! Foei.

SBS vond het broodnodig om de gehele uitzending van Shownieuws te wijden aan het gebroken Volendammer koppel. Zelfs RTL Nieuws gaf aandacht aan het drama Smit/Cabau en Volkskrant maakte vanochtend ook gewag van het ex-glamoursetje. Gelukkig geeft de Grootste Familie van Nederland al aan dat de programma’s rondom de Koning van Volendam en zijn wellicht ontrouwe muze gewoon op de buis blijven, inclusief de reallife-soap ‘Palingsoap’. Pfoe! Gelukkig maar.

De showbizzwereld gaat het vandaag nog drukker krijgen. Natuurlijk zijn we nog lang niet af van al het andere modder rondom Jantje en Yolanthe (met wie deed ze het nog meer? Marc Overmars? Wat gaat er met het huis van de twee in Volendam gebeuren? Had Gordon nu echt met de pro-homodemonstratie in Moskou mee moeten lopen? Is Jantje zielig?), maar het volgende verscheurde koningskoppel is er al.

Ook Patricia Paay en Adam Curry gooien de huwelijkse handdoek in de ring. Na twintig jaar samen zijn (is samen lachen, samen huilen) is het over en uit tussen La Paay en de pseudo-Amerikaan. Adam zou het doen met soap-starletje Micky Hoogendijk. Bah! Stout! Nog meer modder staat te wachten. SBS, Albert en De Volkskrant staan alweer te trappelen om het laatste nieuws te brengen. We kunnen NIET – herhaal – NIET wachten.

Naschrift: Dit is echt de laatste keer dat ReclameWeek schrijft over weinig talentvolle showbizztypes. Vandaar de ietwat cynische ondertoon. Dank U!


Reacties

Wat een zuur stukje weer op reclameweek. Ik denk dat de impact van de scheiding tussen Jan en Yolanthe groter is dan het wereldschokkende nieuwsbericht "jury's voor de customer media awards zijn bekend".
harrie smit @ 20-05-2009 11:05 uur
Terroristische actie door de media?
DJ @ 20-05-2009 11:05 uur
'Dit is echt de laatste keer dat ReclameWeek schrijft over weinig talentvolle showbizztypes. Vandaar de ietwat cynische ondertoon. Dank U!'

Wedden van niet?
Svetlana Smits @ 20-05-2009 11:11 uur
news is in the eye of the beholder :-)
marcel verhoeven @ 20-05-2009 11:11 uur
Nou, nou. wat een denegrerende toon!
En wel de titel van de nieuwsbrief 'Media blazen Jan en Yolanthe op' noemen.....
Lekker simpel.
Ellis @ 20-05-2009 11:33 uur
Gut, gut, driemaal gut? Nou, nou! Foei?
Wat een 'toontje' van Reclameweek.
Bah!
Kim @ 20-05-2009 12:07 uur
Heeft GeenStijl de Reclemeweek overgenomen? Als je het k*t vindt geef dan onderbouwd je mening in een serieus stuk, ipv met een cynischGeenStijlstukkie te komen. Die lees ik wel bij de boys van GS.
Erik @ 20-05-2009 12:29 uur
Wat ik mis in de 'discussie' is het feit dat zelfs de NOS aandacht heeft besteed aan deze spaanse palingsoap. De komkommertijd lijkt vroeg aangebroken dit jaar...
Michael @ 20-05-2009 16:52 uur

Bureaus

Marketing

Economisch