Multimediaal adverteren verdrievoudigd ROI

18-10-2013 (08:27) - Media

Volgens het nieuwe Q3 2013 Digital Audience Report van Turn is er in 2013 is een wereldwijde stijging geweest van 137% van merken die crossmediaal adverteren via digitale media (mobiel, display, social en video). Daarnaast is er ook gebleken dat het aantal merken dat op alle vier de digitale media adverteert met 500% gestegen is in vergelijking met vorig jaar. 
 
De toegevoegde waarde van deze strategie is duidelijk: merken die van adverteren op één medium overgaan op adverteren op meerdere media zien hun reclame ROI gemiddeld met 300% stijgen. Daarnaast blijkt dat consumenten die een advertentie op meer dan een medium zien 24% meer converteren dan consumenten die de advertentie maar via één medium zien.
 
Het rapport biedt inzichten voor marketeers die hun relevante doelgroep via een kost effectieve, digitale reclame strategie wil bereiken.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch