MWG Themamiddag in teken van Futurologie & Media

11-03-2014 (08:32) - Media

Op dinsdag 18 maart organiseert MWG een themamiddag voor media- en communicatieprofessionals die dit keer in het teken staat van futurologie en trendwatching.
 
Het woord futurologie zullen veel mensen in ons vak niet meteen associëren met 'relevant voor vandaag'. De waan van de dag heeft vaak meer prioriteit dan het implementeren van kansen die relevante trends je te bieden hebben. Onze wereld bevindt zich in een transitie, waardoor een trend snel kan opkomen en vlot een plaats kan krijgen. De impact van huidige trends is groter dan ooit omdat deze de wereld als het ware een nieuwe betekenis geven. 
 
Tijdens de themamiddag vertelt Futuroloog en Trendwatcher Tony Bosma alles over media, technologie, innovatie en consumentengedrag - en waarom en hoe je hier als mediaprofessional op in kunt spelen. De presentaties van Tony Bosma zijn een belevenis die je huidige kijk op de wereld fundamenteel zullen resetten. "A mind streched by a new experience will never fall back to it's old way of thinking."
 
Deze middag is voor iedereen die geïnspireerd wil worden door een gerenommeerde trendwatcher die trends en ontwikkelingen definieert die daadwerkelijke impact hebben op de handelswijze en het bestaansrecht van (media)organisaties. Het geeft de kans om anders naar de hedendaagse ontwikkelingen te kijken en los te komen van de waan de van de dag. Inschrijven kan via de website van MWG.  

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch