Nederland 3 lanceert 3 On Stage

28-05-2009 (10:03) - Media

Nederland 3 heeft een naam hoog te houden als hét publieke platform voor rock- en popfestivals in ons land. Samen met het 40e verjaardagsfeest van Pinkpop, dit weekend in Landgraaf, lanceert de NPO nu 3 On Stage, ondersteund door de nieuwe website nederland3.nl. Marketingmanager Jeroen Kramers: ‘Door de festivals te koppelen aan het label 3 On Stage, vergroten we de herkenbaarheid en het bereik. Belangrijk, vanwege de culturele impact van deze festivals.’

De muziekprogrammering (rond o.m. Pinkpop, Parkpop, Lowlands, Sensation en Mysteryland) wordt ondersteund met een campagne op tv, in print, op internet en tijdens de festivals zelf. In de vernieuwde webportaal vinden we nu meer video’s en beelden. De bedoeling is de interactie met het publiek te verhogen.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch