Ngage Media lanceert “The Flow” op nieuw Amsterdam Centraal
02-06-2015 (00:00) - Media
Sinds gisteren is het vernieuwde Amsterdam Centraal door Ngage Media voorzien van een nieuwe Digital Out of Home propositie onder de naam “The Flow”. Het gaat om vier hoogwaardige grote digitale schermen.
Aan de centrumzijde van het station gaat het om een 39m2 LED banner, aan de IJhal zijde hangt een 50m2 LED scherm en in de verbindingstunnel zijn twee 32m2 LED schermen geplaatst. De programmering van de schermen bestaat uit hoogwaardige iconische Amsterdam beelden afgewisseld met advertising. De programmering vertoont de beelden van het deel van Amsterdam waar men naartoe onderweg is. Loopt men bijvoorbeeld van de IJhal richting het centrum, zal de passant beelden te zien krijgen van het centrum van Amsterdam.
Het formaat van de schermen, de programmering, de locatie en de technische kwaliteit maken dat de schermen een enorme impact hebben. Unilever, Coca Cola en Sony gaan als launching partner mee in de introductie van deze nieuwe digital Out of Home beleving.
De schermen zijn in nauwe samenwerking met NS Stations, Benthem Crouwel Architects en Wiel Arets Architects op maat gemaakt en geïntegreerd in de architectuur van het vernieuwde station en integraal onderdeel uit van de reis en verblijfbeleving.