Nieuwe corporate identity voor MYbusinessmedia
05-05-2008 (10:21) - Media
bladeren heeft een begin gemaakt met de nieuwe corporate identity van MYbusinessmedia. bladeren vertaalt de nieuwe identiteit van deze vakuitgever in corporate brochures, sales supportmateriaal en een nieuwe corporate website met een adverteerdersportal.Centraal in de communicatie staat het sterke online netwerk van alle vaktitels en het multimediaal uitgeven van vakinformatie. MYbusinessmedia richt zich met haar uitgaven op selectieve groepen ondernemers die hiermee kunnen excelleren in hun vak. Voor adverteerders slaan deze vakbladen dé brug naar hun doelgroep van ondernemers en professionals. bladeren creëerde als leidend thema in deze communicatiecampagne ‘my business is your business’.
Naast de corporate identiteit is bladeren ook actief op merkniveau. Het bureau begeleidt de introductie van 5 nieuwe websites op de adverteerders- en lezersmarkt. In juni worden Automobielmanagement.nl, Schuttevaer.nl, Aandrijvenenbesturen.nl en Textillia.nl gelanceerd. Later volgen Vraagenaanbod,nl, Engineersonline.nl en Schoenvisie.nl.