Ossendrijver koopt merkenrecht Arrow terug

29-05-2009 (10:23) - Media

Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM proberen een doorstart te maken. Ad Ossendrijver, directeur van de failliete radiostations, zei donderdag op een symposium voor programmaraden dat hij daarover een akkoord heeft bereikt met de curator en (nieuwe) aandeelhouders.

Crosspoints BV en Rokit BV waren de BV's achter Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM en Caz! en beide zijn eind vorige maand failliet verklaard. Ossendrijver heeft nu met Mediad BV het merkenrecht van de eerste twee zenders in handen. Ook heeft hij zelf de failliete boedel van de radiostations gekocht.

In de nieuwe situatie gaan Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM zich richten op kabel- en internetdistributie. Uitzendingen via de ether horen daarbij niet langer tot de doelstelling. Volgens Ossendrijver zal Caz! alleen op internet doorgaan en niet langer op de kabel (en satelliet) uitzenden. UPC en Ziggo zeggen desgevraagd nog in gesprek te zijn met Ossendrijver over continuering van de zenders en nog geen overeenstemming te hebben.
 


Dutch Media

Bureaus

Marketing

Economisch