Sanoma lanceert vandaag online cadeauwebwinkel
15-06-2015 (12:24) - Media
Sanoma lanceert vandaag cadeauwebwinkel LIVING. LIVING richt zich specifiek op vrouwen, waarbij ook de productselectie door vrouwen wordt verzorgd. Tegelijkertijd introduceert LIVING ook de giftfinder die het keuzeproces moet vereenvoudigen.
Met de cadeauwebsite LIVING richt Sanoma zich op vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. De producten op de cadeauwebsite worden door vrouwen geselecteerd, dus in het hart van de doelgroep. Philip Verhagen is category director LIVING en hoopt dat de kopers niet alleen anderen maar ook zichzelf af en toe willen verrassen met een cadeau: ‘Naast ‘de joy of giving’ is LIVING er ook voor een eigen verwenmoment. Vrouwen kopen cadeautjes voor familie, vrienden en kennissen, maar vergeten vaak zichzelf te belonen. Dankzij Living hoeft dat niet meer; iets voor jezelf kopen en als cadeautje laten inpakken is vanaf nu geen guilty pleasure meer.’
In de webwinkel introduceert LIVING de giftfinder. Met deze tool wordt hetassortiment eenvoudig en overzichtelijk gepresenteerd. Door een selectie aan te brengen op voorkeuren als budget, stijl en doelgroep, wordt een lijst met originele cadeaus gegenereerd. Hiermee wordt het keuzeprocest vereenvoudigd.
LIVING biedt cadeaus binnen de vier productcategorieën Home Deco, Fashion, Health & Beauty en Lifestyle. Het biedt merken als Bloomingville, pt, en DesignLetters, maar ook opkomende lifestylemerken als Crosley en Lomography.
LIVING is vanaf vandaag te bezoeken via http://living.nl