Sanoma’s Fashionchick introduceert MENTODAY.nl
27-09-2013 (08:29) - Media
Fashionchick.nl, lanceert MENTODAY.nl. Een platform waar mannen vanaf nu slim kunnen shoppen. De interface en filters zorgen ervoor dat kleding, schoenen en accessoires snel en gemakkelijk te vinden zijn. Het bestelproces vindt vervolgens plaats bij de webshop die het product verkoopt.
Met het assortiment van meer dan 50 webshops – ruim 100.000 producten van meer dan 1000 verschillende merken – binnen handbereik hoeven (ook) mannen de deur niet meer uit voor nieuwe jeans, sneakers of sportkleding. Bijenkorf, Zalando, Denimplus, Bulls & Birds, Gaastra – ze zijn vertegenwoordigd.
Natuurlijk sieren bekende merken als Jack & Jones, G-Star, Hugo Boss en Nike de virtuele kledingrekken, maar ook koopjesjagers en heren met een exclusieve smaak zijn bij MENTODAY aan het juiste adres. Het uitgangspunt is dat elke man de perfecte outfit kan vinden, wat zijn stijl ook is en welk budget hij ook heeft.